.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معارفه رئیس ستاد اصلاح طلبان در مازندارن +حاشیه ها
رئیس بنیاد باران گفت: برای رسیدن به پیروزی در انتخابات و تغییر روش راهی جز رسیدن به کاندیدای واحد وجود ندارد...
معارفه رئیس ستاد اصلاح طلبان در مازندارن +حاشیه ها

رئیس بنیاد باران گفت: برای رسیدن به پیروزی در انتخابات و تغییر روش راهی جز رسیدن به کاندیدای واحد وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز ، مرتضی حاجی در مراسم معارفه رئیس ستاد اصلاح طلبان مازندارن در ساری افزود: با تلاش و خلوص نیت باید موانع سخت و صعب و پر دست انداز مردم سالاری دینی را بخوبی طی کنیم تا ایرانی آباد و آزاد داشته باشیم.وی ادامه داد: در شرایطی هستیم که رقبای ما با همه ابزارهای ممکن و جایز سعی در تضعیف یاران خاتمی دارند و با وجود نامزدهای متعدد سعی در تفرقه افکنی گسترده برای ناامید کردن نیروهای اصلاح طلب دارند.
حاجی خاطرنشان کرد: بخوبی آشکار است وجود نامزدهای مختلف که به نقد وضعیت کشور بپردازند و نتیجه را در اختیار رسانه های تاثیرگذار بی طرف باز کنند فرصت مغتنمی برای حضور با نشاط تر مردم در عرصه انتخابات است. وی بیان داشت: متاسفانه امروز شاهدیم که حاکمان امروز با بکارگیری ارزش ها سعی در توجیه ناکارآمدی خود دارند و در اذهان ، بخصوص جوانان باورهای وارونه را ایجاد می کنند و حضور نیروهای متعهد و باسابقه و یاران نزدیک حضرت امام (ره) می تواند شرایط را بگونه ای دیگر رقم زند.وزیر پیشین در دولت اصلاحات در خصوص نامزدی میرحسین موسوی در انتخابات گفت: نباید افکار عمومی را نسبت به میرحسین حساس کنیم بلکه باید با واقعیت های مملوس جامعه جلو برویم.وی در پایان تصریح کرد: در روز انتخابات همه باید در پای صندوق های رای حاضر شویم تا بتوانیم با حضور خود صبح نوید بخشی را برای اصلاح طلبی و مردم سالاری دینی رقم زنیم.


حاشیه های مراسم:

*در این مراسم جعفر رحمان زاده به عنوان رئیس ستاد اصلاح طلبان مازندران معرفی گردید که وی در نطق کوتاه خود از راه اندازی ستاد های شهرستان در آینده ای نزدیک خبرداد.

وی در ادامه ، علی اصغریوسف نژاد نماینده مردم ساری درمجلس شورای اسلامی را به عنوان یکی از قوترین نمایندگان اصلاح طلب نام برد.

*احمدی فولادی قائم مقام ستاد اصلاح طلبان مازندران نیز گفت: در طول سی سال انقلاب بدترین دوران را پشت سر گذاشته ایم . وی همچنان از مشکل اطلاع رسانی برای اصلاح طلبان گله مند است.

*حاضران در مراسم طوماری 10متری را امضا کردند که در آن از حضور یکدست اقتدارگرایان در کلیه قوای نظام انتقاد و از کاندیدای اصلاح طلب موکدا خواسته شده است تا با وحدت و همسویی کاندیدای واحد انتخاب شود.

*حضور یک روحانی که در دولت اصلاحات ریاست سازمان ملی جوانان را برعهده داشت با لباس شخصی و ظاهری اصلاح طلب میان حضار جلب توجه می کرد. ظاهر امر لباس و ظاهر جدید برازنده تر است و به اصلاح طلبی نزدیکتر.

*بسیاری از مدیران دولت اصلاحات در این مراسم حضورداشتند. بالاخره شاید اصلاح طلبان در انتخابات پیروز شدند و آنها دوباره به صندلی های مدیریت نشستند.

*حضور مدعوین در لابی هتل نوید بیشتر از سالن اصلی مراسم بود که بیشتر حضار به فکر نوشیدنی بودند تا حرف های سخنرانان.


*از نکات جالب توجه حضور برخی از چهره اصولگرا در مراسم بود که به نوعی در دولت اصولگرا به نان و نوایی نرسیدند و دست آنها از پست های مدیریتی کوتاه ماند.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دانشجو 24 اسفند 1387
آقای خاتمی شما رئیس جمهور سید روحانی بودید ، 20 و 22 میلیون رای داشتید ، نظریه جهانی گفتگوی تمدنها داشتید ، مجلس ششم داشتید ، تایید صلاحیت شورای محترم نگهبان بودید ، تنفیذ حکم ریاست جمهوری از مقام معظم رهبری گرفتید ... اما هر 9 روز یک بحران ؟! وزیران شما و دانشجویان کتک خورده و زندانی شدند ... شما تنش زدایی بین المللی و صندوق ذخیره ارزی میلیاردی را با فروش نفت 8 دلاری به جناح اصوالگرا هدیه نمودید ... حالا اگر رئیس جمهور شوید : با بودجه فعلی ؟! با 4 قطعنامه تحریم ؟! با آقایان مافیای میلیاردر و پیاده نظام فقیر ؟! می خواهید بار دیگر با هزینه کردن جان دانشجویان بیچاره سپر بلای مشکلات داخلی و بین المللی آقایان شوید و طرفداران شمارا ضد اسلام و ضدولایت و مزدور آمریکا بنامند ؟! راستی با تخریب صدا و سیما چکار می کنید ؟! با گروه فشار و ضربت ؟! با کفن پوشان ؟! با ستادهای نماز جمعه ؟! با دادگاه و زندانی شدن اصلاح طلبان و روزنامه های آنان و ..... راستی چه چیز عوض شده که یکبار دیگر آن تجربه تلخ را تکرار کنید و هزاران چرا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
آقای احمدی نژاد ، آقای خاتمی تفکر اصلاح طلبی خوب است اما این آقایان اصلاح طلب نیستند بلکه فرصت طلب هستند . در 8 سال که در قدرت بودند ، انحصاری و باندی عمل کردند همچنانکه در حال حاضر نیز همانند دوران جناح راست سنتی بسیاری از به اصطلاح اصولگرایان ، اصولگرا نیستند و از شعار زیبای عدالت و مهرورزی و ولایتمداری به نفع خودشان و دریافت وامهای کلان و امتیازات ویژه سوءاستفاده می کنند . ببینید در ادارات چه خبر است ؟ مدیران و باند ایشان در ادارات چه می کنند ؟ در سخنرانیها از دین و ولایت می گویند ولی در عمل ....؟؟؟!!! آیا یکبار برای همیشه سند ملی با امضاء همه مسئولین محترم ارشد کشور ، استاندارد فعالیت سیاسی بدون هزینه کردن دین و ولایت و شعارهای فقط شعار ارائه خواهد شد تا جناح پیروز دیگران را ضد اسلام و انقلاب نگوید و نیروهای متخصص آسیب نبینند ؟؟؟؟
اما آقای کروبی و آقای خاتمی قدرت حضور در یک سخنرانی را ندارید ؟!(در گرگان و شیراز و همدان)

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.